7 תשובות
אם הם חברים זה טוב לפי דעתי זה מגניב
זה יכול להיות כיף ברמות אבל גם יכול להיות טיפה מלחיץ לחלוק עם מישהו זר יחסית דירה.
אם אתם מכירים אז זה סבבה, אם לא אז זה יהיה מוזר ממש בהתחלה אבל מאמין שמתרגלים
שואל השאלה:
השאלה שלי אם במקרה ובו יש לי בחירה להיות במעונות מעורבים לעומת רק בנים מה אתם ממליצים לי לבחור
השאלה שלי אם במקרה ובו יש לי בחירה להיות במעונות מעורבים לעומת רק בנים מה אתם ממליצים לי לבחור
אנונימי
לפי דעתי שתיהם כיפיים באותה רמה אבל זה בחירה שלך ומה שנוח יותר לך
תקשיב בדירה של רק בנים באיזשהו שלב ימאס לכם לדבר, ובנות הן די יאפריות אז אני אישית הייתי מעדיף שיחפרו לי זה מביא עניין לחיים. זה לא כזה קריטי אלא אם אתה דתי או מפחד מנשים
כיף כמו בדיזנגוף 99
באותו הנושא: