6 תשובות
לאו דווקא
לאו דווקא
תלוי במבנה פנים ואיך מסדרים את זה
תלוי באישה יש כאלה שזה יפה להן
לא, בחיים לא יצא לי לשמוע מישהו אומר כזה דבר.
קארה זאת תספורת שלא מתאימה לכל אחת, וזה מאוד תלוי במבנה פנים.
לא יודעת אם זה נתפס ככה על ידי בנים אבל אני יכולה להגיד לך שלי זה לפעמים קצת נותן וויב כזה על חלק מהבנות כי לא לכולן זה מתאים
התחברות ל