התחברות
הרשמה
מכינת הזנק שווה ללכת? מישהו היה וממליץ?
של אחרי יב
23 ביוני 2026, 21:52
מכינה קדם צבאית
מכינה
גיוס
חיילים
תל אביב
2 תשובות
אני גם הולכת!!
ר
רוני090
שואל השאלה:
עדיין חושב עם שווה
אנונימי
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
מישהו מכיר את מכינת ההזנק?
שווה לי ללכת למכינה אם כל החברים שלי גם הולכים למכינות/שנת שירות, ואני גיוס מרץ?
מה זו מכינת הזנק? איך שם?
המכינת הזנק הזאת באמת שווה ללכת אליה? היא טובה ללהכיר חברים?
ממליצים ללכת למכינת ההזנק?
מישהו מכיר את מכינת ההזנק?
ממליצים ללכת למכינת ההזנק?
ממליצים ללכת למכינת ההזנק?
יש פה מישהו שהיה/יודע פרטים על מכינת הזנק?
מישהו פה נרשם למכינת ההזנק?
מכינת הזנק מי שמכיר