התחברות הרשמה

זה נורמלי שאני מתגעגעת לחבר שלי?

דבר ראשון- הוא לא מת!
אנחנו ביחד כבר 3 חודשים ועכשיו אני בפורטוגל בטיסת בר מצווה של אח שלי והשעה 2.44 ואני לא נרדמת ואני רק חושבת עליו ורק מתגעגעת וזה לא שאנחנו לא רגילים להיות בנפרד, עד עכשיו הייתי בפנימייה והוא לא והיינו מתארים בסופי שבוע וזה היה בסדר, ברור שהייתי מתגעגעת אבל זה לא היה במצב כזה אף פעם...
וראיתי אותו לפני יומיים ואני לא יודעת אם זה נורמלי או לא אבל אני פשוט רוצה לעלות על הטיסה הבאה לארץ ולהיות איתו...
24 ביוני 2026, 04:48
מערכת יחסיםהתאהבות    
תשובה אחת
כן
J
John Lemon
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?  הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?  התחברות
באותו הנושא:
רבתי עם חברה שלי ואני ממש ממש לא מתגעגעת אליה, נורמלי?
זה נורמלי שאני מתגעגעת לחברה שהייתה קצת רעילה אליי?
זה נורמלי שאני בת 18 ועדיין לא מרגישה מוכנה לחבר?
זה נורמלי שאני מתגעגעת לתקופה של דניאל יונה בטיקטוק?
זה נורמלי לכתוב לבסטי שאני מתגעגעת עליה נכון?
זה נורמלי שאני מתגעגעת לאקס למרות שיש לי חבר?
זה נורמלי שאני מתגעגעת לילד מהכיתה שלי שאני אפילו לא מדברת איתו?
נורמלי שאני מדמיינת זוגיות שאני צייתנית לחבר שלי?
נורמלי שלא ראיתי את החבר שלי רק שבוע ואני כבר מתגעגעת אליו מאוד?
נורמלי שאני לא מתגעגעת למשפחה שלי?
זה נורמלי שאני מתגעגעת לזה?