3 תשובות
זה נשמע דווקא ממש נחמד
אני הייתי הולכת אם הייתי את
הייתי אומר תני לזה הזדמנות.
תמיד נחמד להכיר אנשים חדשים :)
לדעתי זו הזדמנות מדהימה. עם כמה שזה אולי מרגיש טיפה מבייש או מלחיץ, אני מאמין שאחרי שתהיי שם 20-30 דקות, תרגישי אחרת לגמרי. כל דבר כזה מלחיץ במחשבה לפני שבאמת נמצאים שם.

וזה מדהים שתהיי שם עם עוד כאלה שיש להם מה שיש לך. יש בזה משהו מאוד מקרב ומאחד - בלי שמכירים בכלל. ואין את הדבר הזה במקומות אחרים. תעשי את זה.

אני חושב שאת תתחרטי אם לא תנסי. עדיף לעשות (ולא משנה מה יקרה בסוף) מאשר לא לעשות ולהתחרט, ולחשוב כל הזמן "מה היה קורה אם..". זו דעתי :). תהני.
התחברות ל