23 תשובות
אנשים משועממים חסרי חיים
לא מצליחים לישון
אנשי הבוקר
עריכה: כן, מה שחתלתול שחרורי אמר
עריכה: כן, מה שחתלתול שחרורי אמר
זה רשת חברתית בסך הכל אז סתם להעביר את הזמן בזמן ששותים את הקפה של הבוקר
לא ישנתי בלילה
אנונימי
עובדת מ14 ואני ערה מוקדם מידי
ובכן, אני עשיתי לילה לבן באוניברסיטה ובשביל שהמוח שלי לא יתפגר לגמרי אני פה לענות על שאלות שאני דווקא כן מבין.
קמתי מוקדם t-t
אנשים שמשעמם להם בעבודה כי אין להם מה לעשות
אני כי אני מתעורר ב8 כל בוקר
כרגע אין שום דבר שאני צריך לעשות בעבודה אז אני בפלאפון.
מכין את הגרפים לקראת המסחר היום אבל זה מתחיל רק בצהריים.. זאת אומרת שכל כך משעמם לי כרגע, כי פחות או יותר סיימתי הכל ואני בוהה במחשב בלי לעשות כלום.
שואל השאלה:
אהבתי שכל מי שעונה פה הוא כבר אחרי בית ספר. כל אלה שלא כנראה מבריזים מבית ספר
אהבתי שכל מי שעונה פה הוא כבר אחרי בית ספר. כל אלה שלא כנראה מבריזים מבית ספר
אנונימי
למיטב ידיעתי החופש הגדול כבר התחיל לא?
לא חושב שיש מי שמבריז
לא חושב שיש מי שמבריז
שואל השאלה:
זה תלוי רק לתיכונים כן
זה תלוי רק לתיכונים כן
אנונימי
פשוט קמתי להשלים שעות בבית הספר לצערי
אנשים שקמים מוקדם בבוקר:(
אכן, אני איש של בוקר. וישנתי הלילה
אני ער מאתמול אני איש של לילה בכלל גם אני לא יודע
קמתי כרגיל
לא אדם של בוקר
נטו הרגל
לא אדם של בוקר
נטו הרגל
בוקר אור
קמתי בסבל רב כדי ללכת לקבל ספרים לבית הספר
ממילא הייתי חייבת לקום בשמונה וחצי כי יש לי קורס מתמטיקה הלפ