התחברות
הרשמה
אם היה לי ירפא א ועברתי את הפסיכוטכני אבל לא את הסימולטור, הצבא רואה את זה? ויודע שלפחות עברתי את הפסיכוטכני?
או שכל מה שהוא יודע זה רק שלא עברתי ירפא א? כי באלי שידעו שאני כן הצלחתי במבחן הזה וכזה, פשוט שאני לא מתאימה לטיס והכל טוב
24 ביוני 2026, 10:58
מיונים
גיוס
חיל האוויר
תפקידים
חיילים
עדיין לא התקבלו תשובות
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
באיזה אתר יש את ההכנה הכי טובה למיון הפסיכוטכני לקורס טיס ירפא א?
כמה אחוזים עוברים את המיון הראשון של הקורס טיס בקטע של הפסיכוטכני?(בירפא א?)
כמה דפר אתם והאם עברתם את הפסיכוטכני בירפא?
איזה שאלות יש במבחן הפסיכוטכני בירפא א?
יש לי סיכוי לקבל תפקיד טוב בצבא אם לא עברתי את ירפא ב?
טעיתי בכל השאלות בסימולטור ירפא א ועדיין עברתי
אם עברתי את החלק הפסיכוטכני של המיונים לטיס, זה יכול לעזור לי גם לעוד מיונים בצבא?
עברתי מיון למערך הפסיכוטכני זה טוב?
אם עברתי ירפא א מתי אני אמור לקבל זימון לירפא ב?
הגיוני שהודיעו לי ישר במקום שלא עברתי ירפא א?
היי היו לי מיוני טיס ועברתי ירפא א , נחשב טוב?