התחברות
הרשמה
ציון הגשה 80 במודל e, וציון בחינה 81, יש למה לגשת למועד ב???
24 ביוני 2026, 13:07
ציונים
בחינות בגרות
בגרות
ציוני בגרות
בגרויות
2 תשובות
כן למה לא לנסות , זה אנגלית
ט
טיסון
תמיד יש למה לגשת, במקרה ותקבל יותר נמוך -תשאר עם הציון הזה.. למה לא לנסות לקבל יותר גבוה?
M
My_feelings326
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
מה הציון הגשה שלכם במודל E?
קיבלתי 93 בחינה ו100 בציון הגשה, באנגלית מודל e, ללכת למועד ב?
קיבלתי בציון הגשה באנגלית 97 ובציון בחינת בגרות 71 כמה קיבלתי?
ציון הגשה 89 באנגלית במודל G זה בסדר?
90 ציון בגרות ו95 ציון הגשה לאנגלית 5 יחל מודל e
אם ציון הגשה הוא 20 וציון בחינה 63, מה ציון סופי?
ציון שנתי 70 ציון בחינה 94 ציון סופי 87 באנגלית מודל G זה סבבה?
איך מחשבים ציון סופי 70 ציון הגשה מודל 50
כמה ציון הגשה במודל G נחשב לטוב?
מה הציון הגשה שלכם במודל g?
לפי מה הציון של הבגרות לפי הציון הגשה או הציון בחינה?