התחברות
הרשמה
אם אני רוצה לעשות מועד חדש לשפר באנגלית
ואני לא יכולה ביום של המועד ב', ובבית ספר שלי לא עושים מועדי חורף. האם אני אוכל לבקש מהרכזת לעשות מועד חורף ואז ישלחו אותי לבגרות עם אקסטרנים או משהו? או שלא ייתנו לי בכלל?
24 ביוני 2026, 14:22
בגרות
ציונים
בחינות בגרות
תשובה אחת
תנסי. אם לא יאשרו לך את זה אז תוכלי במועד הקיץ של השנה הבאה
י
ילדת-ירח
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
שווה לי לעשות מועדי ב כדי לשפר ממוצע בגרויות או לעלות ל5 יחל?
לעשות מועד ב בתנך על 38 או באנגלית על 64? וכן זאת שאלה רצינית אני לא יודעת מה יותר חשוב לי לשפר (כיתה י)
יש לי 96 סופי באנגלית 5 יחל, מחר יש מועד ב לG, לגשת לנסות לשפר מ90?
קיבלתי 26 באנגלית ( 5 יחידות) לרדת ל 4 או לנסות לעשות מועד ב באנגלית?
אם אלך למועד ב מחר באנגלית אוכל לשפר במקסימום 4 נקודות (מ89 ל93), יש טעם ללכת?
אני אוכל לעשות מועד ב באנגלית (ובכלל בכל מקצוע) סתם כי אני רוצה לשפר? או שרק אם נכשלתי?
אני רוצה לשפר את האנגלית שלי זה יעזור לי אם אראה הרבה סדרות באנגלית בלי תרגום ?
יש דרך לשפר ציון סופי בהיסטוריה בלי לעשות מועד ב ?
הייתה לי טעות אחת בבגרות באנגלית מועד ב ( עולה ליב) יהיה עוד מועד שאפשר לשפר?
יש מועד ג לבגרות באנגלית 4 יחל?? היום היה מועד ב אבל רק מחר מסתיים לי הבידוד ואני רוצה לעשות מועד ב
תגידו נגיד ההקלות באנגלית, ניגשתי למועד חורף של g ואני רוצה לשפר אז אם אני עושה מועד קיץ כמועד ב שלי ההקלות תקפות?