10 תשובות
תלוי בסיבה שהיא רבה וצועקת על אנשים
תלוי אם היא סתם מחפשת או שיש סיבה
אם זה ריב מוצדק אז לא אבל אם זה סתם אז כן
כן, דגל אדום
כן
שואל השאלה:
יש לי בראש מחשבה כזאת שכאילו אם היא ככה רבה עם אנשים זה מראה המון עליה בתור בחורה
אנונימי
שואל השאלה:
לא עכשיו צעקות ממש אבל רבה איתם ומחזירה לא סבלנית כזה
אנונימי
מהנסיון שלי אם יש לה את האומץ להרים את הקול תברח
שואל השאלה:
וואי נכון חרבנה

כאילו זה נותן לי תחושות לא טובות כאילו אתה יודע מה עובר לנו בראש הגברים מקווה שהבנת
אנונימי
התחברות ל