התחברות
הרשמה
קיבלתם פעם הודעה שהחבילה בשיין "בהמתנה ללא הצלחה"? מה עשיתם?
כאילו שהחבילה נכשלה
וכתוב לדבר עם ספק רק שעוד לא קיבלתי הודעה של איזה חברת שליחויות בכלל עם החבילה שלי
24 ביוני 2026, 15:52
Shein
קניות ברשת
משלוחים
עדיין לא התקבלו תשובות
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
תקשיבו בחבילה שלי בשיין אז רשום במעקב שהחבילה "יצאה מהמתקן"
אנשי גולן טלקום~ גם אתם קיבלתם הודעה עלזה שהחבילה שלכם לחודש עלתה ל20g?
מי שהזמינה בשיין וקיבלה את החבילה תכנסו רגע
שהחבילה בשיין בחנות ירשמו הודעה?לקחת אותה?
אם בשיין כתוב לי שהחבילה נשלחה, זה אומר שהיא בדרך לארץ?
התאריך שכתוב בשיין שהחבילה אמורה להגיע הוא מדוייק?
אם רשמו לי בשיין בהודעה חבילה החבילה תסופק במהלך היום זה אומר שהיום בטוח אקבל אותה?
לא שלחו לי הודעה איפה החבילה תחכה לי בשיין והיא כבר בשחרור מכס
אם כתוב לי בשיין שהחבילה נחתה בישראל, ושהיא במסלול למשלוח, כמה זמן יקח לה להגיע?
שלחן לי הודעה באיימל שהחבילה שלי בשיין מחכה לאיסוף אבל לא רושמים לי איפה
כתוב לי בשיין שהחבילה מחכה לאיסוף אבל לא שלחו לי שום הודעה איפה החבילה מחכה