12 תשובות
אבל זה כן עובר דרך כמה מאבחנים. הכל מצולם להזכירך
ואלו שקובעים עברו הכשרה בשביל זה, הם יודעים מה הם עושים
תקשיבי אל תתייחסי זה טמטום מה שהולך שם אני גם ככה ואני הכי בן אדם עם מודעות אני יודעת כשלא הולך לי טוב ובסימולציות נגיד של הטיפול באדם הייתי באמת נדירה הראיתי אמפתיה, הייתי רגישה לסיטואציה, אמרתי שאני מבינה ושאני אשמח לעזור לה ולדעת מה אפשר לעשות כדי לשפר את המצב ושהיא תהיה מרוצה ותצא בהרגשה טובה והצעתי פתרון חלופי שלא נוגד את ההנחיות ואיכשהו קיבלתי 2 הזיה באמת

זה פשוט מפגר לגמרי והמאבחנות האלה נראלי בכלל לא יודעות מה הן עושות או סתם זורקות ציונים אם זה חשוב לך תערערי ותבקשי חוזר אני לא ביקשתי כי בכל מקרה התמיינתי לתפקידים טכנולוגיים שזה לא רלוונטי אליהם אבל אם את רוצה הדרכה או משהו כזה כדאי
שואל השאלה:
^^אוקיי תודה שאמרת לי לא ידעתי אבל עדיין נראה לי מופרח לתת לי 3 על עבודת צוות שניסיתי כמה שיותר לשתף את כולם ואז גם נתתי על עצמי ביקורת ואמרתי שהייתה צריכה לתת יותר מקום
אנונימית
שואל השאלה:
^^ תודה על ההבנה אני גם רוצה תפקידי מודיעין וטכנולוגיה קיבלתי 3 במנהל ארגון ותפיסה מרחבית ממליצה לשפר את שניהם? או בכללי על איזה ציונים כדי לשפר בשביל מודיעין
אנונימית
לי יש ככה:
הדרכה 3
טיפול באדם 2
סביבת טכני- הפעלה 5
סביבת מנהל וארגון 3
סביבת עיבוד מידע 4
פיקוד 2
עבודת צוות 3
השקעה והתמדה 3
התנהגות מסגרתית 3
בגרות ובשלות 3
תפיסה מרחבית 5

באמת הזיה הציונים היחידים שנורמליים זה המבחנים שעשיתי בלי קשר לחלק הקבוצתי ובגלל זה זה נטו הציון שקיבלתי ואין להם שיקול דעת אני באמת בטוחה שהיתה שם טעות אני הכי מודעת לעצמי ובאמת בפיקוד לא הייתי צריכה לקבל גבוה כי התנדבתי רק פעם אחת בסוף כשאף אחד לא רצתה והקבוצה שלי לא הצליחה במשימה אבל בכל השאר באמת הייתי סבבה במיוחד בטיפול באדם הייתי נדירה וממש הראיתי הבנה, רגישות ואמפתיה והצעתי פתרון טוב שהיא גם אמרה לי כזה שזה נשמע פתרון מעניין ובאמת הייתי טובה ואיכשהו 2 לא ברור
מה הציונים שלך? אני אגיד לך לפי זה
אני עם הציונים האלה קיבלתי בינתיים שחקים וגאמא שנפלתי אבל בכל מקרה אלה מיונים ממש קשים עם תחרות מטורפת ואנשים שנמצאים בתוכניות מחוץ לבית ספר אז לא כל כך היה לי סיכוי מול מי שמתמודד שם
עכשיו קיבלתי מיון למקצועות המחשב וההגנה בסייבר למחר מקווה שילך סבבה כי אני ממש בונה על זה והשיבוץ קביעה שנתנו לי לפי מה שפתחו לי בשאלון העדפות עם הציונים של יום המאה והדפר 90 זה רכזת במ בחיל המודיעין
שואל השאלה:
אוקיי וואו היו אלייך הרבה יותר רעים ממני
הדרכה 3
טיפול באדם4
סביבת טכני4
מנהל וארגון 3
עיבוד מידע 5
פיקוד 3
עבודת צוות 3
השקעה 4
התנהגות 4
בגרות 4
תפיסה מרחבית 3
והדפר הוא 60 אבל כנראה אני אלך לשפר
אנונימית
אז זה מעולה את אפילו לא צריכה לשפר כי זה לא יגביל אותך
כל התפקידים שיש להם דרישות נגיד שאומרים ציון x בפיקוד או הדרכה או כל דבר כזה זה תמיד 3 ומעלה ואת זה יש לך בהכל אז את סבבה
אם את רוצה לשפר את יכולה את אלה שיש לך בהם 3 אבל ממש אין צורך כי את עומדת בדרישות אז זה סתם
וכן אני באמת לא מבינה עד עכשיו מה קרה שם אני פשוט בטוחה שאו שהיא התבלבלה ביני לבין מישהי אחרת או שהיתה שם טעות כלשהי זה לא הגיוני בכלל חוץ מהפיקוד וגם שם 2 זה מוגזם
אני כן השתתפתי ודווקא נפלתי על קבוצה של בנות שקטות יחסית אז לא כולן ניסו לדחוף את עצמן וכן דיברתי אבל גם בכלל לא השתלטתי אמרתי את דעתי וגם פרגנתי לאחרות על הרעיונות שלהן והכל וגם התנדבתי בפעם האחרונה ללהיות אחראית כשאף אחת לא רצתה למרות שלא הצלחנו אבל זאת פחות הפואנטה הם רוצים לראות איך מתנהגים בסיטואציה באמת הזיה
שואל השאלה:
כשאומרים שצריך נגיד 3 בעבודת צוות ויש לי שלוש אבל מישהו אחר קיבל 5 אז יש לו יותר סיכויים או שזה פשוט לעמוד בתנאים?
אנונימית
לדעתי זה לעמוד בתנאים כי בשאלון העדפות פשוט פותחים לך רשימת תפקידים ומיונים אוטומטית לפי כל מה שאת עומדת בתנאים שלו ואת מדרגת את מה שאת רוצה ואז לפי זה משבצים אותך או מזמנים אותך למיון
ואז את כבר צריכה להוכיח את עצמך במיון אז זה לפי מה שאת עושה שם ופחות מעניין אותם אם קיבלת 3 או 4 ביום המאה
התחברות ל