9 תשובות
הרגשה ישראלית וגם זה טעים
אנונימי
כי זה נוסטלגי, לפחות בשבילי
שואל השאלה:
כן אני הולך לאכול עכשיו סתם תהיתי
אנונימי
תודה לך עכשיו בא לי פלאפל וענבים
בתאבון יגבר קח ענבים ליד
אנונימי
^^^יש גם את הסרטון הזה של "ענבים עיוני"
שואל השאלה:
כן חחח גם ברמזור אמיר מבקש מהמוכר פלאפל שלו ענבים זה רק שלנו בישראל אף אחד לא מכיר
אנונימי
חשבתי לרגע ענבים הפרי חחח
ווואלה שאלה טובה
התחברות ל