9 תשובות
קלאסי
הרגשה ישראלית וגם זה טעים
אנונימי
כי זה נוסטלגי, לפחות בשבילי
שואל השאלה:
כן אני הולך לאכול עכשיו סתם תהיתי
כן אני הולך לאכול עכשיו סתם תהיתי
אנונימי
תודה לך עכשיו בא לי פלאפל וענבים
בתאבון יגבר קח ענבים ליד
אנונימי
^^^יש גם את הסרטון הזה של "ענבים עיוני"
שואל השאלה:
כן חחח גם ברמזור אמיר מבקש מהמוכר פלאפל שלו ענבים זה רק שלנו בישראל אף אחד לא מכיר
כן חחח גם ברמזור אמיר מבקש מהמוכר פלאפל שלו ענבים זה רק שלנו בישראל אף אחד לא מכיר
אנונימי
חשבתי לרגע ענבים הפרי חחח
ווואלה שאלה טובה
ווואלה שאלה טובה
באותו הנושא: