9 תשובות
לאו דווקא, אתה יכול להיות ימין כלכלי נגיד ושמאל פוליטי, או הפוך... במדינה שלנו יש מצבים יוצאי דופן
בהגדרה הישנה והמקובלת אתה לא שמאל
וואלה לא, אתה ימני עדיין.
זה בכלל בגלל שהמפלגות של הממשלה עכשיו זה ימין עקום ומשיחי במקרה ה"טוב", ושמאל במסווה במקרה ה"גרוע".
גם בוא, כלכלית וביטחונית הממשלה עכשיו זה ממש לא ימין, היא בדיחה
זה בכלל בגלל שהמפלגות של הממשלה עכשיו זה ימין עקום ומשיחי במקרה ה"טוב", ושמאל במסווה במקרה ה"גרוע".
גם בוא, כלכלית וביטחונית הממשלה עכשיו זה ממש לא ימין, היא בדיחה
ימין ושמאל זה לא מאה אחוז ימין מאה אחוז שמאל יש את התחומים ה כלכלי ביטחוני מדיני ועוד .
הגיוני שיש לך פעם דעה שמתאימה עם האופוזיציה ופעם עם הקואליציה ודרך אגב הקואליציה היא לא ימין אלא ממשלת ההשתמטות אז הגיוני שבימני אתה לא מרגיש שהיא עונה לך על התנאים
הגיוני שיש לך פעם דעה שמתאימה עם האופוזיציה ופעם עם הקואליציה ודרך אגב הקואליציה היא לא ימין אלא ממשלת ההשתמטות אז הגיוני שבימני אתה לא מרגיש שהיא עונה לך על התנאים
אנונימי
בכלל לא
אני גם ככה, זה פשוט עצוב שכל הפוליטיקאים פה הזויים ודואגים רק לעצמם ולאף אחד לא באמת אכפת מטובת המדינה והאזרחים ומהערכים שהמפלגה שלו מייצגת
ועוד יותר הזוי זה שגרמו לנו לחשוב שמי שלא תומך בממשלה או אפילו ספציפית בביבי הוא שמאלני, אנשים לא מבינים שיש לזה המון היבטים שונים יש גם את הצד הכלכלי והחברתי
אני גם מסכימה בהרבה דברים עם האופוזיציה נגיד בעניין החברתי אני יותר נוטה לכיוון של מרכז או אפילו טיפה שמאלה זה לא הופך אותי לשמאלנית זה פשוט ימין ליברלי או מרכז או איך שלא תקרא לזה
לא חייב בשביל הכל הגדרות, לא הכל שחור לבן ויכולות להיות לך דעות שונות לגבי נושאים שונים. זה שאתה מאמין בדעות של ימין לא אומר שאתה צריך לתמוך בממשלה בצורה עיוורת
אני גם ככה, זה פשוט עצוב שכל הפוליטיקאים פה הזויים ודואגים רק לעצמם ולאף אחד לא באמת אכפת מטובת המדינה והאזרחים ומהערכים שהמפלגה שלו מייצגת
ועוד יותר הזוי זה שגרמו לנו לחשוב שמי שלא תומך בממשלה או אפילו ספציפית בביבי הוא שמאלני, אנשים לא מבינים שיש לזה המון היבטים שונים יש גם את הצד הכלכלי והחברתי
אני גם מסכימה בהרבה דברים עם האופוזיציה נגיד בעניין החברתי אני יותר נוטה לכיוון של מרכז או אפילו טיפה שמאלה זה לא הופך אותי לשמאלנית זה פשוט ימין ליברלי או מרכז או איך שלא תקרא לזה
לא חייב בשביל הכל הגדרות, לא הכל שחור לבן ויכולות להיות לך דעות שונות לגבי נושאים שונים. זה שאתה מאמין בדעות של ימין לא אומר שאתה צריך לתמוך בממשלה בצורה עיוורת
אין קשר אתה יודע מה הדעות שלך, בטחונית כלכלית וחברתית, אם יש לך בדברים מסוימים דעות שמאל אז אתה מרכז
ובכללי לעומת התגובה הכותבת אתה לא צריך לפחד להגיד אם אתה שמאלני
ובכללי לעומת התגובה הכותבת אתה לא צריך לפחד להגיד אם אתה שמאלני
לא
אנונימי
^^ לא עניין של לפחד להגיד, השורה התחתונה של מה שאמרתי זה שלא צריך לרדוף אחרי הגדרות ולא הכל שחור לבן, אנשים פה לא יודעים להכיל מורכבות של דעות ושאתה יכול לקחת קצת מכל צד. כמובן שזה לא בהכרח אומר מה העמדה של שואל השאלה. שיתפתי על עצמי ונתתי את הדעות שלי כדוגמה, שאני סה"כ מרכז נוטה לימין אבל עם דעות ליברליות בצד החברתי, אבל שוב לדעתי ההגדרה מיותרת השאלה היא על איזה מפלגה אתה יותר סומך שתדאג לך כאזרח, לטובת המדינה ותקדם את הערכים שאתה מאמין בהם, לא הכל ימין או שמאל אתה יכול להיות ימני ולהסכים בחלק מהדעות עם האופוזיציה כמו ששואל השאלה אמר
או שמבחינתך הן לא מייצגות ימין פשוט