11 תשובות
שניהם לא בריאים, אבל לוייפ יש ריח יותר טוב
סיגריות
סיגריות סיגריות
וייפ
שואל השאלה:
לדעתי וייפ עדיף כי זה טעים וסיגריות זה כבד כזה
אנונימית
בדיוקק
אם זה כי זה טעים תאכלי משהו פשוט , הרעיון בעישון זה לא הטעם זה סתם גימיק
חווית העישון בסיגריה לא רואה וויפ
וייפ
שואל השאלה:
גם סיגריות זה טוב ... פשוט וייפ זה פחות כבד ויותר כיפי כזה גם
אנונימית
וויפ יותר "טעים" ופחות מסריח, אבל מזיק יותר.
למה מזיק? כי וויפ אצלך ביד כל הזמן, ונגיש הרבה יותר.
סיגריות זה עוד מתון, כמובן כל עוד אתה לא מעשן 3 קופסאות ביום.
מה שגם 55 אלף שאיפות בוויב, זה כ 229 קופסאות סיגריות! - 20 סיגריות בקופסא. כ 15 שאיפות ל סיגריה.
אני הייתי מסיים וויפ כזה בשבוע.. והבנתי שאני צריך להפסיק, כבר קרוב לשנה בלי
ושלא נדבר על זה שזה גם מעט מביך, ונראה מושפע מעט יותר מסיגריות.
הוא איתך בכל מקום
התחברות ל