3 תשובות
לך לישון פעם אחת ממש מוקדם (21-22) ותראה זה עושה פלאים
לילה לבן פעם אחד ואז ביום אחרי תירדם בשעה שפויה
הייתי כמוך בדיוק
הייתי נרדם ב5 וקם ב4 בצהריים
פשוט יום אחד קמתי מוקדם למרות העייפות והייתי פעיל כל היום (זה מאוד קשה כבר אומר) ואז נרדמתי בסביבות 20:00-21:00 וקמתי ב10 בבוקר והמשכתי עם השגרה הזאת של להיות פעיל עד שהגעתי למצב שאני עייף בשעה 22:00 וקם ב7-8 בבוקר
התחברות ל