10 תשובות
"אני רוצה להתפטר"
שואל השאלה:
פשוט כותבת למנהלת שלי ככה וזהו?
פשוט כותבת למנהלת שלי ככה וזהו?
אנונימית
"היי, אני רוצה להתפטר. היה לי מאוד נחמד פה אבל כרגע פחות מתאימה לי העבודה... תודה רבה"
מגישים מכתב פיטורים.
היי *השם של המנהל/ת*
רציתי להגיד ממש תודה על התקופה שעבדתי אצלך אבל לצערי זה כבר לא כל כך מתאים לי ואצטרך לעזוב ..
רציתי להגיד ממש תודה על התקופה שעבדתי אצלך אבל לצערי זה כבר לא כל כך מתאים לי ואצטרך לעזוב ..
כן
אנונימית
אומרים משהו כמו
"היי/ערב טוב *שם מעסיק*
העבודה פחות מתאימה לי כרגע, אני נאלצת להתפטר. תודה על ההזדמנות"
"היי/ערב טוב *שם מעסיק*
העבודה פחות מתאימה לי כרגע, אני נאלצת להתפטר. תודה על ההזדמנות"
תגידי פשוט שאת מתפטרת
שואל השאלה:
ואם אני מתפטרת עדיין ישלמו לי בעשירי על כל המשמרות נכון
ואם אני מתפטרת עדיין ישלמו לי בעשירי על כל המשמרות נכון
אנונימית
^כן
באותו הנושא: