10 תשובות
"אני רוצה להתפטר"
שואל השאלה:
פשוט כותבת למנהלת שלי ככה וזהו?
אנונימית
"היי, אני רוצה להתפטר. היה לי מאוד נחמד פה אבל כרגע פחות מתאימה לי העבודה... תודה רבה"
מגישים מכתב פיטורים.
היי *השם של המנהל/ת*
רציתי להגיד ממש תודה על התקופה שעבדתי אצלך אבל לצערי זה כבר לא כל כך מתאים לי ואצטרך לעזוב ..
כן
אנונימית
אומרים משהו כמו
"היי/ערב טוב *שם מעסיק*
העבודה פחות מתאימה לי כרגע, אני נאלצת להתפטר. תודה על ההזדמנות"
תגידי פשוט שאת מתפטרת
שואל השאלה:
ואם אני מתפטרת עדיין ישלמו לי בעשירי על כל המשמרות נכון
אנונימית
^כן
התחברות ל