9 תשובות
כל אחת על מה ששלה
לא, כל אחת מה שהיא אכלה
שכל אחד ישלם על מה שהוא אכל
כל אחת משלמת על עצמה לדעתי
לא, כל אחת / אחד על עצמו
ממש לא, כל אחד משלם על עצמו
כל אחת על שלה, למרות שאני הרבה פעמים משלמת על חברות שלי
כל אחת על מה שהיא אכלה
כל עוד אכלתם מנות נורמליות ולא מישהי אחת יקר והשניה זול אפשר לחלק לשניים אין מה לחשב שקלים על מה שבערך אותו הדבר
אבל אם מדובר בסיטואציה כמו שלך ברור שתשלם על עצמה למה מה קרה
אבל אם מדובר בסיטואציה כמו שלך ברור שתשלם על עצמה למה מה קרה
באותו הנושא: