14 תשובות
קודם כל לדווח למנהל/ת על הטרדה ודבר שני אם הוא לא מפסיק, לעזוב
שואל השאלה:
הוא גם החמיא לי אמר שאני הכי חמודה שהוא מכיר מהמשפחה שלי
ואז אמר שאני מתלבשת מטורף
מתלבטת בין גיי שהתחתן עם אישה בטעות לבן גבר ח*מן שנטפל דווקא אלי לא יודעת משהו לא מסתדר לי
הוא גם החמיא לי אמר שאני הכי חמודה שהוא מכיר מהמשפחה שלי
ואז אמר שאני מתלבשת מטורף
מתלבטת בין גיי שהתחתן עם אישה בטעות לבן גבר ח*מן שנטפל דווקא אלי לא יודעת משהו לא מסתדר לי
אנונימית
לא.
אחות הוא מטריד אותך זה לא מחמאה.
אחות הוא מטריד אותך זה לא מחמאה.
הולכת מחר, כי לא ללכת רק בגללו לא יתרום בכלום
ותשתפי בקושי הזה את הקרובים אלייך, זה יעזור לך לדבר על זה
ואם זה ממשיך גם אחרי שאת מעירה לו אז תדווחי למנהלת
ותשתפי בקושי הזה את הקרובים אלייך, זה יעזור לך לדבר על זה
ואם זה ממשיך גם אחרי שאת מעירה לו אז תדווחי למנהלת
תקשיבי אם הוא מכיר את אבא שלך יש סיכוי שזה לא בקטע מוזר והוא לא חושב שזה כיאלו לא בסדר מה שעושה לפי דעתי כדי שמחר תלכי ואם הוא יעשה משהו מוזר תגידי לו על זה
שואל השאלה:
זה הקטע זה עסק של משפחה דוד שלי הבוס הוא חבר שלו כבר מעל 20 שנה תביני את הסיטואציה
זה הקטע זה עסק של משפחה דוד שלי הבוס הוא חבר שלו כבר מעל 20 שנה תביני את הסיטואציה
אנונימית
אוקי זה כבר נשמע בקטע אחר פחות נעים, אז פעם הבאה שזה קורה ישר תתרחקי תגידי שאת פחות בקטע כמו שאמרת בצורה אסרטיבית ומהירה וזהו זה ירתיע אותו
שואל השאלה:
תודה לכן שמעו אני בכמו הרגשה דוחה מהצהריים שלא אמרתי כלום
כאילו הנשיקה בלחי עשתה לי צמרמורות של גועל
תודה לכן שמעו אני בכמו הרגשה דוחה מהצהריים שלא אמרתי כלום
כאילו הנשיקה בלחי עשתה לי צמרמורות של גועל
אנונימית
מובן לגמרי אבל הכי חשוב שתהיי בטוחה בעצמך שאת יודעת מה את תעשי פעם הבאה ואיך זה הולך להיפסק וככה תרגישי טוב יותר עם עצמך
הוא לא נשמע לי אחד שאמר ועשה את הדברים האלו מכוונה טהורה
את חייבת להתרחק ממנו ולהוריד פרופיל כשאת בסביבה שלו תנסי כמה שפחות ליצור איתו קשר חוץ מענייני עבודה
הכי הכי חשוב אל תשתקי אם קורה עוד פעם סיטואציה לא נעימה איתו גם אם זה אומר ללכת למנהל שלך ולהתלונן כדי שישים עליו עין
את חייבת להתרחק ממנו ולהוריד פרופיל כשאת בסביבה שלו תנסי כמה שפחות ליצור איתו קשר חוץ מענייני עבודה
הכי הכי חשוב אל תשתקי אם קורה עוד פעם סיטואציה לא נעימה איתו גם אם זה אומר ללכת למנהל שלך ולהתלונן כדי שישים עליו עין
אם זה יקרה שוב תתרחקי ותגידו לו בצורה יפה שאת לא מעוניינת
הוא מטריד אותך, תדווחי ופעם הבאה שזה קורה תציבי גבול מאוד ברור וישיר.
שואל השאלה:
אני מנסה את מבינה אבל אני קופאת זה החרא
ולדווח זה לא רלוונטי כי זה חבר הכי טוב של דוד שלי הם שותפים אני לא יודעת מה לעשות לא באלי לעזוב שם מצד שני לא באלי לחיות ככה
אני מנסה את מבינה אבל אני קופאת זה החרא
ולדווח זה לא רלוונטי כי זה חבר הכי טוב של דוד שלי הם שותפים אני לא יודעת מה לעשות לא באלי לעזוב שם מצד שני לא באלי לחיות ככה
אנונימית
זה מאוד רלוונטי לדווח לא משנה מי הוא