9 תשובות
לא מכבד
זה לא ממש יפה אם כבר קבעתם
אם את יודעת שתתאכזבי ותרגישי שתפסידי מזה אז הייתי אומרת בעדינות שטעית במה שרשמת והמחיר הוא שונה ואז לשאול אותה אם זה רלוונטי ..
לא יפה לעשות את זה
תשאירי את המחיר כמו שאמרת בהתחלה
תשאירי את המחיר כמו שאמרת בהתחלה
אחרי שקבעתן לא
לא יפה אם כבר קבעתן
30 שקל ל 3 ספרים יפראיירית תגידי לה שנאבד לך או תמציאי תירוץ אל תעלי לה תמחיר לא נעים
תגידי לה לא רלוונטי, ותמכרי למישהו אחר אם את חושבת שזה נמוך
ברו מוכרת ביד 2 ב30 שקל זה כבר טעות ומצחיק
באותו הנושא: