7 תשובות
לא נורא, תכיני
זה שווה את זה
כן
כןן
בתור עצלן מקצועי, לא שווה את זה
תעשי מדיח תוך כדי שהפסטה מתבשלת
(בכלים שכבר השתמשת כמובן)
או שפשוט תעשי אחרי שתסיימי לאכול שיהיה לך גם כוח חחח
פסטה תמיד שווה את זה
(בכלים שכבר השתמשת כמובן)
או שפשוט תעשי אחרי שתסיימי לאכול שיהיה לך גם כוח חחח
פסטה תמיד שווה את זה
כן
אנונימית
באותו הנושא: