21 תשובות
כן
הל נה
אנונימית
כן
אין לי סכיזו
הזיווג שלי עמוקות בשערי הגיהנום
לא
אנונימי
לא, כשאנשים בזוגיות הם עם הזמן בונים אחד את השניה לדעתי, אין דבר כזה זוג ש"נועד" להיו.
לא
מאמין שאמצא מישהי שתאהב אותי ותרצה להיות לצידי כמה שיותר זמן בחייה
מאמין שאמצא מישהי שתאהב אותי ותרצה להיות לצידי כמה שיותר זמן בחייה
כן
לא
חד משמעית כן
אנחנו מגיעים לעולם שאנחנו נשמה אחת שהתפצלה
לכל אחת ואחד יש עוד נשמה בעולם הזה שמחכה לאיחוד שלה
אנחנו מגיעים לעולם שאנחנו נשמה אחת שהתפצלה
לכל אחת ואחד יש עוד נשמה בעולם הזה שמחכה לאיחוד שלה
ממש לא
אם אנחנו באמת נלך לפי זה, אז בסוף במקרים מסוימים זה כל הזמן יוביל למסקנה שיש יותר טוב ופשוט לא מצאנו. שזה פשוט לא ה"אחד", וצריך לעזוב
אבל זה לא ככה
בני אדם הם בני אדם, יש דברים שתהיה לנו התאמה בהם, ויש דברים שנצטרך לעבוד עליהם והשאלה היא נטו אם אנחנו חושבים שזה שווה את העבודה ולא אם זה גורל או נפש תאומה
אם אנחנו באמת נלך לפי זה, אז בסוף במקרים מסוימים זה כל הזמן יוביל למסקנה שיש יותר טוב ופשוט לא מצאנו. שזה פשוט לא ה"אחד", וצריך לעזוב
אבל זה לא ככה
בני אדם הם בני אדם, יש דברים שתהיה לנו התאמה בהם, ויש דברים שנצטרך לעבוד עליהם והשאלה היא נטו אם אנחנו חושבים שזה שווה את העבודה ולא אם זה גורל או נפש תאומה
אני נוטה להאמין שיש מישהו שהפוטנציאל לזוגיות טובה איתו הוא הגבוה ביותר, אבל אני חושב שזה מורכב יותר משאנחנו חושבים ושיש פוטנציאל גם עם מישהו שהוא לא הנשמה התאומה. ניסיון לראות את הדברים כפשוטים הוא ילדותי בעיניי.
שואל השאלה:
ואתם חושבים שלכל אחד מגיע אהבה? ואם כן איפה מוצאים אותה? או שהיא פשוט אמורה להופיע לבד?
ואתם חושבים שלכל אחד מגיע אהבה? ואם כן איפה מוצאים אותה? או שהיא פשוט אמורה להופיע לבד?
אנונימית
עם השנים למדתי שאין דבר כזה "מגיע" בחיים, פשוט חיים, שומרים על ראש פתוח ואם רואים הזדמנות למשהו טוב אז הולכים על זה ומה שיהיה יהיה. אהבה אפשר למצוא בכל מקום שיש בו אינטרקציה בין אנשים. אם את בחורה אז היא בהחלט יכולה להופיע פתאום כשגבר בסביבתך יגלה בך עניין, אבל אם היא מתעכבת אפשר לעזור לה להופיע, באתרי היכרויות וכו'
"קשה זיווגו של אדם כקריעת ים סוף"
יואו זה הזכיר לי את החומר שלי בבח"מ, חח
צריך להשקיע למצוא את הזיווג שנועד לך, כי הוא קיים אבל צריך להשקיע למצוא אותו, וגם כשיש קשיים זה לא אומר שזה לא האחד הנכון, יש זוגות שזה בא להם יותר בטבעיות ויש זוגות שהם צריכים לעבוד על זה.
יואו זה הזכיר לי את החומר שלי בבח"מ, חח
צריך להשקיע למצוא את הזיווג שנועד לך, כי הוא קיים אבל צריך להשקיע למצוא אותו, וגם כשיש קשיים זה לא אומר שזה לא האחד הנכון, יש זוגות שזה בא להם יותר בטבעיות ויש זוגות שהם צריכים לעבוד על זה.
כן
כן בטח
לע
לא
ואני גם לא חושב שזה משנה
אם באמת קיימת כזו, איך אפשר לדעת שמצאתי אותה?
ואם אני מתחתן עם מישהי ואומרים לי שהנפש התאומה שלי היא מישהי אחרת, האם אני אפרד מהאישה שאני אוהב בשביל מישהי שאני לא מכיר רק כי נקבע לפני שנולדתי שהיא הנפש התאומה שלי?
ואני גם לא חושב שזה משנה
אם באמת קיימת כזו, איך אפשר לדעת שמצאתי אותה?
ואם אני מתחתן עם מישהי ואומרים לי שהנפש התאומה שלי היא מישהי אחרת, האם אני אפרד מהאישה שאני אוהב בשביל מישהי שאני לא מכיר רק כי נקבע לפני שנולדתי שהיא הנפש התאומה שלי?
באותו הנושא: