9 תשובות
לא על האיכות הכי גבוהה יש משהו שנקרא performance mode ושם זה כן יהיה טוב
אנונימית
שואל השאלה:
שווה לקנות את המשחק?
שווה לקנות את המשחק?
אח שלי קנה סוני 5 פרו מקס בשביל המשחק הזה
אנונימית
שואל השאלה:
גם אח שלי רוצה לעשות את אותו הדבר
גם אח שלי רוצה לעשות את אותו הדבר
יעבוד מעולה
אהה קוראים לי סוניי
אהה קוראים לי סוניי
יעבוד לך טוב
וכןן שווה לקנותת
וכןן שווה לקנותת
שואל השאלה:
יאללה אתחיל לחסוך
יאללה אתחיל לחסוך
יאללה נדיר תתחדשי
כן
באותו הנושא: