9 תשובות
לא על האיכות הכי גבוהה יש משהו שנקרא performance mode ושם זה כן יהיה טוב
אנונימית
שואל השאלה:
שווה לקנות את המשחק?
אח שלי קנה סוני 5 פרו מקס בשביל המשחק הזה
אנונימית
שואל השאלה:
גם אח שלי רוצה לעשות את אותו הדבר
יעבוד מעולה
אהה קוראים לי סוניי
יעבוד לך טוב
וכןן שווה לקנותת
שואל השאלה:
יאללה אתחיל לחסוך
יאללה נדיר תתחדשי
כן
התחברות ל