התחברות
הרשמה
אני יצטרך לקום עוד שעתיים וחצי שווה לי לנסות לישון או לא?
אני לא נרדם אבל אני יודע שאחרי זה אני יהיה עייף
25 ביוני 2026, 03:16
עייפות
שינה
בוקר
שעות שינה
קימה בבוקר
5 תשובות
כן
N
Night Stalker
כן
גם קצת זה טוב
D
DEAN.
אם לא תישן תהיה אפילו יותר עייף
T
Talia Levi
כן ברור
E
Enola
כן
מ
מתולתלת לנצח
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
שווה לקום ב5 וחצי בבוקר לעבוד 12 שעות כל יום בשביל 15 אלף?
בת 15, שווה לעבוד בגן פעמיים בשבוע שעתיים וחצי 45 לשעה ולפעמים 60?
שווה לנסות לחזור לישון אם אני צריכה לקום עוד שעה וחצי שעתיים?
שווה לנסוע לדייט שעה וחצי והוא יימשך שעתיים?
אני צריכה לקום עוד שעתיים ללכת לישון או שלא שווה כבר?
אני צריך לקום עוד שעתיים וחצי, ללכת לישון או שלהישאר ער?
קמתי עכשיו אחרי שישנתי בארבע וחצי בצהריים שווה לחזור לישון או שזה שעה סבבה לקום בה?
אני אור לקום עוד שעתיים בערך אבל אני לא עייף בשיט, שווה ללכת לישון?
יש לי בבוקר שיעור של שעתיים (90 דקות) שווה לי לקום?
אני צריכה לקום עוד שעתיים שווה עכשיו לישון
אני צריכה לקום לטיול של יומיים ונשאר לי שעתיים וחצי לישון ואני לא נרדמת מה לעשות?