7 תשובות
תגדיר נדפק
שואל השאלה:
^ לא תיהיה לו עבודה טובה ומשכורת נמוכה
^ לא תיהיה לו עבודה טובה ומשכורת נמוכה
אנונימי
מאיזה בחינה נדפק?
בעיניי סוגשל כי אין באמת משמעות לבגרות שלו בלי שהוא משפר אנגלית ומתמטיקה וזה טיפה מבאס
טפשר לעשות גם כסף בלי השכלה גבוהה,
כמו נגיד לק ג'ל
ותמיד אפשר להשלים ולשפר בגרויות גם אחרי התיכון
כמו נגיד לק ג'ל
ותמיד אפשר להשלים ולשפר בגרויות גם אחרי התיכון
לא נדפק אבל יהיה לאחרים עדיפות גבוהה יותר עליו
הרבה מאוד מהאנשים הכי עשירים בעולם לא סיימו תיכון או קולג', הכל שאלה אם אתה מוותר לעצמך או נלחם על מה שאתה רוצה
באותו הנושא: