16 תשובות
איזה מוזר מגעיל איכס מה אתה עושה
לא
זה דבר בסיסי במערכת יחסים זוגית
אנונימית
שואל השאלה:
לא עודה מרגיש לי סוטה
אנונימי
איכס
כע
שואל השאלה:
די תענו ברצינות
אנונימי
לא
שואל השאלה:
אז מה בדיוק ההגדרה של סוטה אני לא מבין
אנונימי
לא חחח זה טבעי
לא
זה דבר שעושים כשאתה אוהב מישהו
כן מאוד
ההגדרה של סוטה היא שאתה עושה משהו מחוץ לנורמה inappropriate או משהו מאוד לא מכבד לרוב הכוונה למין
אנונימית
התחברות ל