11 תשובות
אולי אין לה כל כך תקציב לזה
למרות שלמתנות לא צריך תקציב כי מתנות לא צריכות להיות במחיר בהכרח
שואל השאלה:
^ יש לה תקציב. כל יומיים היא קונה ספרים בשובי מאות שקלים, וחמסה רואים שיש לה כסף. לחברות אחרות שהיא לא מרגישה בנוח מספיק איתן היא מביאה מאות שקלים ומתנה קטנה בצד.
עכשיו גם אם לא היה תקציב, ברכה קטנה על דף ולא בוואצאפ הייתה עדיפה על כלום.
אנונימית
זה באמת ממש פוגע ומאכזב, וההרגשה שלך לחלוטין מוצדקת. כשאת משקיעה מכל הלב גם רגשית וגם כספית הציפייה שהחברה הכי טובה שלך תחזיר לך באותו מטבע היא לא "קטנוניות" היא הבסיס של הדדיות בחברות.
שואל השאלה:
^ נכון. השאלה זה מה עושים כדי לגרום לה להבין. מבחינתה הכל בסדר ובשיא הכנות, זה מאוד פגע בי וגרם לי להעריך אותה פחות כבן אדם.
אנונימית
אל תילחמי כדי "לנצח" בוויכוח איתה. הניצחון שלך יהיה לשמור על האנרגיה והכסף שלך, ולהשקיע אותם במקומות ובחברות שבהם את מקבלת הערכה חזרה.
שואל השאלה:
^ אז מה אני כותבת לה..?
אם אני פשוט אכתוב לה שזה העליב אותי היא תגיד לי 'מה קשור עכשיו היום הולדת הייתה לפני חודש' והיא תכעס עליי ותתגונן
אנונימית
אם היא תכעס עלייך במקום להבין אותך ולפייס אותך אזז מצטער לבשר, היא לא חברה
את לא חייבת לכתוב לה בכלל פשוט תזכרי שאם החברה הזאת פחות משקיעה בך כספית או רפילו סתם משקיעה זמן במתנה פשוט אל תשקיעי בה גם
אה ועוד משהו, אל תחגגי לה עוד ואל תשקיעי בה
תשקיעי במי שאת יודעת ששווה את זה ובנוסף שאת יודעת שישקיעו בך חזרה
מה זה כמו גמד וענק ממש
אגב יש לי יום הולדת היום
שואל השאלה:
^מזזלל טובב!!
אנונימית
התחברות ל