4 תשובות
בדרך כלל איסוף קרבי נחשב מסוכן יותר מפלח"ץ כי פועלים הרבה פעמים קרוב יותר לקווי הלחימה.
איסוף קרבי
איסוף קרבי
יש היגיון בתשובות האחרות אבל גם מפספסים נקודה חשובה. איסוף קרבי לוקחים חלק פעיל בלחימה בכל גזרה, זה נכון. אבל כל הקונספט של צוות תצפיות וצוות איסוף זה לא להתגלות. כמובן שבשני התפקידים יש סיכון, אבל שונה.
פלחץ, ביום יום, פועלים בעיקר אם לא רק באיו"ש, ודיי נמצאים בחיכוך תמידי עם האוכלוסייה הפלסטינית, ואפילו ביחס לגדודים מעורבים מקבלים אחלה של קווים חמים יחסית.
איסוף לעומת זאת, חוץ מהגדוד של איו"ש, לא נמצאים בחיכוך ישיר עם אויב, כי זה לא
התפקיד שלהם, ויותר מזה, אם הצוות נחשף הפעילות המבצעית נכשלה בעיקרון.
שניהם מסוכנים, בדרכים שונות.
פלחץ, ביום יום, פועלים בעיקר אם לא רק באיו"ש, ודיי נמצאים בחיכוך תמידי עם האוכלוסייה הפלסטינית, ואפילו ביחס לגדודים מעורבים מקבלים אחלה של קווים חמים יחסית.
איסוף לעומת זאת, חוץ מהגדוד של איו"ש, לא נמצאים בחיכוך ישיר עם אויב, כי זה לא
התפקיד שלהם, ויותר מזה, אם הצוות נחשף הפעילות המבצעית נכשלה בעיקרון.
שניהם מסוכנים, בדרכים שונות.
באותו הנושא: