התחברות
הרשמה
תגידו איסוף קרבי זה לחימה מרחוק כזה נכון? כאילו הם לא בקו האש או משהו הם בעיקר מתפעלים מערכות מרחוק לפי מה שהבנתי
25 ביוני 2026, 14:34
גיוס
חיילים
תפקידים
חיילים קרביים
חיילות
עדיין לא התקבלו תשובות
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
אני מתגייס עוד שבוע לאיסוף קרבי והרבה אומרים לי שזה לא תפקיד קרבי ולא הבנתי למה..
מה יותר קרבי, איסוף קרבי או תותחנים?
מה יותר קרבי תותחנים או איסוף קרבי?
קיבלתי שיבוץ לאיסוף קרבי כשאמרתי בפירוש למיטב שישנו לי מאיסוף קרבי למגב בשאלון העדפות והם אישרו
תצפיתנית באיסוף קרבי נחשב תומכת לחימה?
עדיף לי להיות חובשת קרבית או פרמדיקית?אם חובשת קרבית אז איפה?איסוף קרבי?חי"ר גבולות?
תגידו אם אני מתגייס בתאריך 17.3 יכול להיות שאני אהיה קרבי או רק תומך לחימה וכדו' ?
כמה קרבי זה איסוף קרבי?
למה אומרים שאיסוף קרבי לא נחשב למשהו קרבי?
מה עדיף איסוף קרבי או מגב מה יותר משמעותי וקרבי *ולמה*?
לוחם בחיל האיסוף הקרבי זה לוחם לא תומך לחימה נכון ?