11 תשובות
בקטנה
מה מביך
נעע זה סבבה
לא מביך
לא נורא
שואל השאלה:
^^^^זה מביך כזה כי לא דיברתי איתם שנתיים ועכשיו אני יעבוד איתם
^^^^זה מביך כזה כי לא דיברתי איתם שנתיים ועכשיו אני יעבוד איתם
אנונימית
איזה הזוי שלא דיברנו שנתיים ועכשיו אנחנו הובלנו להיות קולגות! התגעגעתי אליכם
להפך זה מגניב שאת חוזרת לאותו מקום אחרי תקופה ארוכה. תהני מהסיטואציה הזו.
לא נורא זה סבבה
אנונימית
לא מביך תתחברו שוב
זה לא מביך בכלל. עברו שנתיים, אנשים משתנים, וסביר להניח שהם פשוט ישמחו לראות אותך. אחרי כמה דקות של שיחה המבוכה בדרך כלל נעלמת.
באותו הנושא: