אני נמצאת בחבורה עם כמה בנות שאני לא באמת חברה שלהן חוץ מאחת והן גם לא באמת אוהבות אותי ואני לא קשורה אליהן עכשיו לאחת מהן יש יומולדת והן יצרו לה קבוצה והן רוצות שאעביר כסף אבל היא די מגעילה אלי ולא באלי לקנות לה מתנה או לבוא ליומולדת מה לעשות? זה פרנציפ שלא באלי לקנות לה היא לא נחמדה אלי ובכללי אני לא קשורה ולא אוהבת אותו ורוצה די לנתק קשר הן לא מתייחסות אלי יפה