46 תשובות
לא.
לא
זה רק לבוש וסטיילינג אין קשר.
לא בהכרח פשוט היא לא ממש מפחדת מאלוהים לדעתי
תלוי כמה חשוף
גבר או אישה שמתלבשים חשוף מראה שלא אכפת להם מהרושם שהם משדרים לסביבה
אנונימית
לא בהכרח
לא
לא
זה אומר שהיא רוצה להתלבש חשוף
ממש לא
לא
ממש לא, זה לא משנה
לא
אני מסכים עם האנונימית שקיבלה הרבה מינוסים למעלה.
אנונימי
לא
כן
לא
ממש לא שכל אחד או אחת תעשה מה שטוב לה
אם מישהי לובשת חשוף זה כי בא לה
אם מישהי לובשת חשוף זה כי בא לה
לא די כבר עם השאלות האלה
יופי זה לא אופי.
לא
לדעתי מראה קצת פחות ערך, זה אומר שאת מראה לכולם הרבה ולא משאירה מקום לדמיון, יעני את חינם לא צריך לעשות כלום בשביל לראות את הגוף שלך, זה לא שמור לבן אדם אחד וכולם יכולים לבוא לראות. זה גם מראה חיפוש של תשומת לב שזה עוד יותר מגעיל בעיניי
לא, זה אומר שהיא יודעת מה היא אוהבת ללבוש ושהיא שמה פס על מה אחרים יגידו.
לא.
לא קשור.
שומעת כל כך לא. הלבוש לא מגדיר את הערך והכבוד שלך- זה סטיילינג, זו מעטפת. הכבוד שלך נקבע ע"י היחס שלך לאחרים, התנהגות וכו
למה אתה חושב שזה מתקשר לחוסר כבוד?
אנונימית
לא
לא מבינה למה אתם חושבים שנשים מתלבשות חשוף בשביל לשדר מיניות
לא מבינה למה אתם חושבים שנשים מתלבשות חשוף בשביל לשדר מיניות
ממש לא מה הקשר
שמעתי פעם משפט שהולך ככה
"ברור שנשים מתלבשות בשביל גברים! אם הן היו מתלבשות בשביל נשים, כולן היו הולכות עירומות"
לשאלה, ערך של בן אדם לא נמדד לפי אורך הבד שהוא לובש
"ברור שנשים מתלבשות בשביל גברים! אם הן היו מתלבשות בשביל נשים, כולן היו הולכות עירומות"
לשאלה, ערך של בן אדם לא נמדד לפי אורך הבד שהוא לובש
לא בהכרח
תלוי לאיזה אירוע היא מתלבשת חשוף כי אם זה לאירוע רציני אז... הבנתם
תלוי לאיזה אירוע היא מתלבשת חשוף כי אם זה לאירוע רציני אז... הבנתם
לא מבין מאיפה זה מגיע בכלל אמירה הזאת
לא
נכון
ברוב המוחלט של הפעמים לא
אנונימי
לדעתי כן.
כי זה לא מכבד את עצמה, את בורא עולם, ואת הסובבים שצריכים לשמור את העיניים ולהחזיק את עצמם.
בסוף אם יהיה מיליון דולר על השולחן, בן אדם לא יכול להחזיק את עצמו תמיד לבד ולא להסתכל על זה, בסוף גם הצד השני צריך לעשות השתדלות. להאשים רק צד אחד שלא יסתכל זה לא פייר.
בים העיקר אפשר לשים ביקיני, אבל פתאום בבית כשבאים אורחים או בסיטואציות שונות בחיים זה פתאום לא.
ובים כל העולם ואשתו מסתכלים.
כי זה לא מכבד את עצמה, את בורא עולם, ואת הסובבים שצריכים לשמור את העיניים ולהחזיק את עצמם.
בסוף אם יהיה מיליון דולר על השולחן, בן אדם לא יכול להחזיק את עצמו תמיד לבד ולא להסתכל על זה, בסוף גם הצד השני צריך לעשות השתדלות. להאשים רק צד אחד שלא יסתכל זה לא פייר.
בים העיקר אפשר לשים ביקיני, אבל פתאום בבית כשבאים אורחים או בסיטואציות שונות בחיים זה פתאום לא.
ובים כל העולם ואשתו מסתכלים.
כבוד הוא סובייקטיבי אני מניח, בעיניי עדיין יש לה כבוד אבל כל אחד יכול להחליט אם הוא רוצה לתת לה כבוד כזה או לא, אני פשוט נוטה פחות לשפוט אנשים על בסיס ביגוד
אין קשר לדת
לא הבנתי אתכם
מישהי שמתלבשת כמו חשפנית אז ברור שאין לה כבוד וערך עצמי
מה שהיא מציגה זה את הגוף שלה בלבד ועצם העשייה הזו לא משאירה מקום לאדם שמולה לדמיין מולו נפש, שכל, עומק וחכמה
לא הבנתי אתכם
מישהי שמתלבשת כמו חשפנית אז ברור שאין לה כבוד וערך עצמי
מה שהיא מציגה זה את הגוף שלה בלבד ועצם העשייה הזו לא משאירה מקום לאדם שמולה לדמיין מולו נפש, שכל, עומק וחכמה
אנונימית
ממש לא
כל מי שנגד מדבר על איך שזה נראה לאחרים
אבל באמת במדינה פה חם למות אני אישית נמס מחום
אבל באמת במדינה פה חם למות אני אישית נמס מחום
אנונימי
^כן אבל אין מה לעושת בסוף איך שאתה בוחר להציג את עצמך זה מראה על כמות הכבוד שלך כלפי עצמך.
זה שחם זה משהו אחד.
זה שחם זה משהו אחד.
אנונימית
באותו הנושא: