2 תשובות
עשיתי שוב את הבגרות של המבנה נתונים (הקשה יותר)
וזה היה די אותו החומר גם היו מעט מאוד הקלות אבל יכולתי למשל לא ללמוד עצים בינארים
אם זאת השאלה
וזה היה די אותו החומר גם היו מעט מאוד הקלות אבל יכולתי למשל לא ללמוד עצים בינארים
אם זאת השאלה
שואל השאלה:
לא התכוונתי למי שהשלים את היסודות ביב ואם ממש צריך ללמוד אליה כי זה אותו חומר של יב רק יותר קל
לא התכוונתי למי שהשלים את היסודות ביב ואם ממש צריך ללמוד אליה כי זה אותו חומר של יב רק יותר קל
אנונימית
באותו הנושא: