19 תשובות
כן יש אופניים חשמליות בכל פינה ואם זה לא רחוק או כל החיים שלו זה תל אביב אני יכול להבין הייתי שם בדיוק כמה פעמיים וזה פקקים של החיים
כן כי זה תל אביב למרות שטיפה מוזר כי זה אומר שכנראה הוא לא ממש יוצא מהעיר בעצמו
O~^
שואל השאלה:
זה לא אומר שהוא פחות משקיע?
אנונימית
לא
O~^
מזתומרת משקיע? מה רישיון מראה כהשקעה?
הגיוני מאוד
כן
אם כבר עדיף משהו אחר בתל אביב כמו אופניים קורקינט/חשמליים/אופנוע
שואל השאלה:
לא קשור רשיון שזה השקעה זה פשוט מראה על גבריות קצת
אנונימית
מה גברי בלנסוע על רכב? זה משהו שצריך לעשות כדי לעבוד אבל איך זה גברי בדיוק
שואל השאלה:
נותן הרגשה יותר חמימה ובטוחה שמישהו לוקח אותך
אנונימית
הגיוני אם מדובר במישהו שלא התאמץ בשביל להעבור טסט ולקבל רישיון נהיגה ובמקום זה הוא מסתמך על תחבורה ציבורית
בתל אביב ספציפית זה הגיוני. אין חנייה בתל אביב
אבל אם הוא נשאר בתל אביב ולא מתכוון לצאת ממנה זו כבר בעיה שלא קשורה לרכב
שואל השאלה:
לגמרי^כיף שגבר מבין אותי ולא מנסה להצדיק
אנונימית
ככה או ככה לקבל רישיון נהיגה זה חשוב כשמתבגרים, כי אי אפשר להסתמך רק על תחבורה ציבורית, הלוז יכול להתעכב או להשתנות, האופניים/קורקינטים חשמליים לא בהכרח יהיו פנויים וזה לא יופיע בכל מקום, עדיף כבר שיהיה רישיון במקרה וצריך לנסוע למקום מסויים מחוץ לעיר, וזה תמיד מה שיקרה
שואל השאלה:
ואם ישלו רשיון ולא אוטו?
אנונימית
כן
אנונימי
אז זה יכול קצת להקשות על החיים שלו, אם הוא ירצה או יצטרך לנסוע בסופשים כשאין תחבורה ציבורית
אז למה לא אמרת את זה ואז את בוכה על זה שלא אומרים את מה שאת רוצה לשמוע
אנונימי
שואל השאלה:
באמת זה "אמת" שאי אפשר לנסוע שם עם אוטו או שזה תירוץ של קמצנים
אנונימית
התחברות ל