20 תשובות
בחורף כי הכל אסתטי בעונה הזאת.
בחורף משום מה
ברור שבחורף
בקיץ כנראה
הכול מואר ושמח כזה יש יותר אנרגיות חיוביות וממילא אנשים יותר יפים ונראים יותר טוב
למרות שאני מעדיף את החורף
הכול מואר ושמח כזה יש יותר אנרגיות חיוביות וממילא אנשים יותר יפים ונראים יותר טוב
למרות שאני מעדיף את החורף
לדעתי בחורף, מזג האוויר נותן מן וייב מיוחד כזה
בקיץ אנשים שמחים יותר ויפים
אני יותר בקיץ אני הכי ואו
חשבתי שכולם יגידו בקיץ מה אבל אני נראת הכי טוב בחורף
בחורף
קיץ
קיץ קלל
דה פאק
אנונימית
אני יותר בקיץ, אין לי סטייל עם בגדים ארוכים לול, בקיץ אני אוכלת כל פיט לדעתי
איך אפשר להיות יפים יותר בעונה מסויימת נו באמת
אנונימית
חורף
אני אוהב קיץ אבל לדעתי בחורף כי יש לרוב בגדים יותר יפים לחורף
אנונימי
חורף
קיץ על הפנים
קיץ על הפנים
ברור שקיץ כולם שזופים יםים ועם שמחת חיים
בחורף עולם חיוורים אין צבע אין חיים מלא שכבות מסורבל ולא נוח
בחורף עולם חיוורים אין צבע אין חיים מלא שכבות מסורבל ולא נוח
בקיץ
בחורף אנשים עם מעילים וקופאים מקור או לפחות אני ככה
בחורף אנשים עם מעילים וקופאים מקור או לפחות אני ככה
האנשים עצמם בקיץ בעיני בסטייל בחורף