כול החיים שלי אני קניתי מכןל הלב לאח שלי הגדול הרבה דברים כמו: טלוויזיה לחדר מקרר לחדר תמונה שלו דואגת לו לדברים ולהכול וזה היה תמיד ככה שתמיד רק שהוא צריך ממני משהו הוא מתקשר אליי ולא מתקשר סתם ככה לשאול מה שלומי או לדבר איתי סתם ככה גם ואף פעם אנחנו לא מדברים בוואטסאפ או צוחקים בוואטאספ כמו הרבה אחים שעושים את זה זה פשוט מעצבן אותי כי בתכלס הוא אוהב אותי אבל לא אכפת לו ממני כמו שלי אכפת ממנו