התחברות
הרשמה
אם הזמנתי דיירקט כרטיס מהבנק אבל לא הפעלתי אותו עדיין אני ישלם דמי כרטיס כל חודש? למרות שהוא לא בשימוש באמת?
26 ביוני 2026, 00:57
כרטיסי אשראי
תשובה אחת
אני חושבת שכן כי בפועל יש לך כרטיס זה שאתה לא משתמש בו זה בחירה שלך
ל
ליאנייייי
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
הזמנתי מהבנק שלי כרטיס אשראי , זה בסדר אם אני אביא אותו עוד חודש ?
הזמנתי כרטיס דיירקט צעיר של הבנק
יש לי כרטיס אשראי דיירקט ולפני שלושה ימים הזמנתי משיין וירד לי הכסף מהכרטיס ואז היום...
הזמנתי כרטיס אשראי מהבנק שלי,יש דרך לבדוק עוד כמה זמן הוא מגיע?
האם הכרטיס אשראי דיירקט לקטינים של הבנק "בינלאומי" הוא בינלאומי?
אם אתמול הזמנתי בסניף של הבנק דיסקונט כרטיס אשראי
אי איסוף כרטיס אשראי - מה קורה עם הזמנתי כרטיס אשראי ואני לא לוקח אותו מהבנק?
אם הזמנתי כרטיס מהבנק אני אמורה לקבל הודעה שהגיע לי ואני צריכה לקחת אותו???
אם הזמנתי כרטיס דיירקט היום אפשר כבר להתחיל להשתמש בו מהטלפון ?
הזמנתי כרטיס דיירקט בבנק הפועלים
איך להעביר כסף מחשבון הבנק לכרטיס הדיירקט?