3 תשובות
אם את צריכה לדבר
אני כאן
אני כאן
זו רק הפעם הזו שהיא לא יכולה או תמיד כי אם זו רק הפעם הזו בטח יש סיבה אבל אם זה תמיד אז תגידי לה שהיא סתם חרטטנית כשתגיד את זה שוב
מנסיון את יכולה להראות שאת פגועה וכביכול "להתרחק"
לא פיזית כמובן אלא לנסות כמה שפחות לתקשר כזה ואז כשהיא תשאל מה קרה ובאמת תשים לב וזה יבוא מדאגה תסבירי לה את המצב תפרקי לה
לא פיזית כמובן אלא לנסות כמה שפחות לתקשר כזה ואז כשהיא תשאל מה קרה ובאמת תשים לב וזה יבוא מדאגה תסבירי לה את המצב תפרקי לה