11 תשובות
לא
היא חד משמעית שונאת אותי
שואל השאלה:
למה את חושבת?
אנונימית
כן
כי אני לא עונה לאף שאלה שלה והיא מתעצבנת עליי
שואל השאלה:
אמלה תברחי
אנונימית
חייב
שתוק כבר
כן אני מסננת אותה כבר כמה ימים היא רוצה שניפגש
דחוף אבל
למזלי לא הרגשתי ככה מעולם.
לדעתי זה משהו שצריך להעלות בטיפול, את צריכה להרגיש רצויה כדי שתוכלי להיפתח ולעשות דרך, ובמידה ובאמת את לא מרגישה ככה והיא שופטת אותך - עדיף להחליף מטפלת.
פסיכיאטרית, ואני לא חושבת, אני יודעת
היא שונאת אותי
ובגלל זה לא הלכתי אליה מנובמבר