התחברות
הרשמה
מתי יותר קל בגיל 23 ללא מסגרת או עבודה או כיתה ט תיכון וחינוך חובה ?
26 ביוני 2026, 05:09
חוק חינוך חובה
חינוך
חוקים
משרד החינוך
מאיזה גיל
4 תשובות
23
e
e.n)
כיתה ט
D
DreamGirl
וואו שניהם קשוח בטירוף
~קאיסר~
ט' זו שנה חינם (יסודי עד ח')
M
Mach
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
אתם חושבים שכל האוטיסטים מעל גיל 18 צריכים להיות במסגרות ובעבודות המוגנות של הרווחה
איזה תקופה יותר טובה גיל 15 כיתה ט או גיל 22 ללא מסגרת ? ולמה יתרונות וחסרונות ולרוב מה עדיף
איך מכירים חברים אם אין מסגרת? בגיל 20
במסגרת בית ספר איזו כיתה אתם חושבים שהיא הכיתה הכי קשה מבחינת לימודים?
המורה לתנ"ך ראתה שאני לא עושה את הדף עבודה בתנ"ך במסגרת העבודה כיתה אז היא פנתה אליי בכיתה כי היא ראתה של עשיתי כלום
מה נראה יותר "חנוני" לדעתכם, משקפיים עם מסגרת או בלי מסגרת?
לאשראי בגיל 16 מה עדיף אשראי עם מסגרת או אשראי חיוב מיידי?
איזה גיל יותר מעניין ובכללי מסגרות גם עד גיל 18 או אחרי 18 ?
הי! אני עורכת ראיון במסגרת עבודת גמר בנושא "חתונה בגיל צעיר" ואני צריכה כמה שאלות לשאול את המראויינת
האם בגיל 30 פלוס יותר קשה למצוא עבודה מאשר בגיל 20 פלוס?
איזה מסגרות יש מעל גיל 18 חוץ מצבא לימודים ועבודה ?