7 תשובות
חכי עם הלמחוק לפחות תקופה זה אף פעם לא קל פרידות(:
אז אל תמחקי עכשיו תמחקי שזה ירגיש נכון
ובגלריה תשאירי למה צריך למחוק בכל זאת זכרונות
אנונימית
מה שאני עשיתי זה לשים את כל התמונות במוסתרים כי לא רציתי למחוק
אוףף איזה באסהה
לא לא..: מה פתאום למחוק. הוא חלק מהחיים שלך. לא מוחקים חלקים מהחיים. כל דבר נגמר בסוף. אבל זוכרים את החלקים הטובים את התקופות היפות.

כל ההיסטוריה שלך בנוייה מדברים שהיו ונגמרו נכון? וההיסטוריה שלך זה מה שהופך אותך למי שאת. אל תמחקי.. זה שם - כמו כל שאר החיים שלך.

עם הזמן תתרגלי לתחושה שכל התמונות והפוסטים האלה זה היסטוריה יפה וכבר לא הדבר שקורה עכשיו. ואז תרגישי הרבה יותר טוב עם זה.
אחותי וואי אני מצטערת שאת מרגישה ככה
שלב ראשון לא למחוק אני יודעת כמה זה קשה לעבור את זה ולראות שזה כבר לא אותו הדבר
אני מבטיחה לך שזה רק תקופה בחיים שלך שתעבור ואיתה גם הכאב יעבור
תשאירי את הזכרונות לתקופה לאט לאט הם יהפכו לזכרונות עבר אחותי ואת תרגישי יותר טוב אני מדברת מניסיון ,אחותי
אז בהצלחה זה לא קל אבל זה זה יעבור ויהיה יותר טוב
ממש מצטערת לשמוע❤
בניגוד לדעה הרווחת כאן אני אומרת אחרת
את לא צריכה למחוק עכשיו את יכולה לתת לעצמך זמן אבל בסופו של דבר כן למחוק.
הוא כבר לא חלק מהחיים שלך, להשאיר תמונות שלו יזכיר לך אותו.
תנתקי אותו ממך רק ככה עוברים הלאה ונרפאים.
החיים הם תנועה קדימה ולא אחורה.
אנונימית
התחברות ל
באותו הנושא: