5 תשובות
שואל השאלה:
יש לי המון מה לכתוב ולהסביר אבל זה נראלי יספיק אם למישהו יש שאלה מוזמן...
אנונימי
לא אין זה פשוט אנשים ממורמרים וחסרי ביטחון
לא שאני מכיר אבל גם אם כן למי אכפת. אתה יודע שעשית את הדבר הנכון ולא משנה מאיזו סיבה היא מתחילה להתנקם בך היא לא רלוונטית.
זה לא טרנד, זה פשוט יוצא ככה
מבחינתה מרחת אותה/סיננת אותה/דחית אותה ועכשיו היא לא סובלת אותך
לא אומרת שזה מוצדק או משהו, רק שזה לא צריך להיות טרנד בשביל שזה יקרה
שואל השאלה:
אבל למה השנאת חינם הזאתי אנחנו עדין באותה בקבוצה וכל פעם מחדש אני נעלב מדברים שהיא עושה
למרות שאני הכי משתדל להיות איתה בטוב...
אנונימי
התחברות ל