6 תשובות
אחותי אומרת לי את זה מלאא פשוט יש יותר אחריות ויותר אתגרים יותר להיות עצמאית
מן הסתם
אנונימית
כן.
כי זה עבודה, מיסים, לדאוג לעתיד שלך.
כי זה עבודה, מיסים, לדאוג לעתיד שלך.
זה כל-כך אינדיבידואלי ותלוי אם יש לאדם תמיכה חיצונית ובמה הוא עושה ביום-יום שלו, אין תשובה גורפת.
לא קשים
לוקח זמן להתרגל
בסוף מוצאים את עצמנו ומנ שאנחנו אוהבים
זה ניסוי לפעמים תאהבי לפעמים פחוצ
לוקח זמן להתרגל
בסוף מוצאים את עצמנו ומנ שאנחנו אוהבים
זה ניסוי לפעמים תאהבי לפעמים פחוצ
יש קשיים מסוגים חדשים פשוט, זה לאו דווקא יותר קשה אלא דורש התעסקות אחרת
באותו הנושא: