2 תשובות
במחנה שמונים כן יוצאים חמשושים לפעמים
נגיד בניצנים שזה גם בסיס טירונות 02 זה תמיד רק שושים
רק לצפות ולגלות
נגיד בניצנים שזה גם בסיס טירונות 02 זה תמיד רק שושים
רק לצפות ולגלות
אני יודעת שבמחנה 80 כן יוצאים לפעמים