2 תשובות
במחנה שמונים כן יוצאים חמשושים לפעמים
נגיד בניצנים שזה גם בסיס טירונות 02 זה תמיד רק שושים
רק לצפות ולגלות
אני יודעת שבמחנה 80 כן יוצאים לפעמים