5 תשובות
לחכות לגיל 18 ואז לעשות את זה גם בלי לשאול את ההורים
אם זה קורה הוא צריך לתקשר איתם, לנסות בהדרגה, מרד יצור התנגדות, צריך לחשוף אותם לעולם הזה, כי רוב ההורים רק יכעסו במקסימום, בסופו של יום אכפת להם מהילד

תראה את המשותף במקום את ההבדל
אנונימי
^ לא בהכרח נכון.
יש הורים שניתקו קשר מהילדים שלהם על דברים כאלה, ויש הורים שהילדים שלהם נחשבים מתים על דברים כאלה
אנונימית
לדבר איתם בצורה פתוחה על זה שאלו החיים שלך
אם האהבה שלהם היא אליך בתור הבן שלהם הם צריכים לשמוח שאתה הולך לכיוון שעושה לך טוב וכפיה של הדרך שלהם עליך לא תוביל לשום תוצאה טובה
תגיד להם שהחיים שלך הם החלטה שלך, ושהדרך שהם הלכו בה בחיים לא בהכרח נכונה גם לך.
ותגיד להם שבין אם הם מקבלים את זה ובין אם לא עדיין תחזור בשאלה, ושהם יכולים לבחור אם לעשות את זה קשה יותר לכולכם או להתמודד עם זה ולקבל אןתך גם אם יהיה להם קשה
התחברות ל