התחברות
הרשמה
כבר פעם שנייה שנותנים לי טופס 101 למלא ולא מקבלים אותי לעבודה זה הגיוני?
26 ביוני 2026, 10:28
טופס 101
טפסים
חוקי עבודה
עדיין לא התקבלו תשובות
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
מה הרעיון מאחורי זה שאם השאלה נשאלה מאנונימי אז לא מקבלים את הפרחים שנותנים בה?
אנומימיים לא מקבלים פרחים שנותנים להם?
אנשים, האם אתם מהאלה שנותנים ספויילרים או מקבלים אותם?
אנונימי שנותן פרחים עדיין מקבלים פרח ?
כשעונים באנונימי עדיין מקבלים את הפרחים שנותנים או שזה לא נחשב?
מה מקבלים מהפרחים שנותנים לנו שאנחנו עושים על השאלה
מה צריך כדי לגשת למבחן תיאוריה?יש טופס למלא?בדיקות?איפה מקבלים את הטופס אם יש
כשרוצים להתחיל ללמוד נהיגה צריך למלא טפסים קודם או שפונים למורה קודם ואז ממלאים טפסים?
למה יש אנשים שנותנים פרח רק על התשובה הראשונה שהם מקבלים?
החמישה הראשונים שנותנים קופונים מקבלים ממני פרח
נכון שמפורסמים מקבלים מלא הודעות אז זה לא מצייץ להם כל שנייה?