20 תשובות
תמיד תתנהגי כמו שאת חושבת
יש פחות מ10 אנשים שבאמת יודעים מה הם אומרים בטיק טוק
כל השאר סתם מחרתתים בשביל צפיות
שואל השאלה:
אבל אולי הם צודקים?
אנונימית
מה שדגל אדום למישהי לא בהכרח דגל אדום גם בשבילך
יש דגלים אדומים שהם בייסיק שכולם מסכימים עליהם כמו אלים ובוגד ולא דואג לך וכאלה
ויש דגלים אדומים שהם דעות אישיות
לכי תמיד רק עם מה שאת חושבת ומרגישה ולא מה שמישהי רנדומלית מהטיקטוק אמרה
תפסיקי לראות אותם
את צריכה להחליט בעצמך
ואולי ייעוץ מכמה חברות ואנשים שמכירים אותך
שואל השאלה:
אני לא רואה אבל זה עדיין נשאר לי בראש
אנונימית
בסדר תני לזה זמן וזה יעבור
תנסי להיצמד למה שאת מרגישה באמת לא למה שאת ראית
ואם מישהי בטיקטוק תגיד שאם הוא לא עונה לך תוך מקסימום עשר דקות זה דגל אדום אבל את לא חושבת ככה
בסופו של דבר את לא תלכי עם התחושות שלה, כי את מרגישה אחרת
וככה על דגלים אדומים יותר קטנים או גדולים שהם בדעותן של נשים שונות
אנונימית
שואל השאלה:
יש גם את הקטע הזה של מתי את יכולה לפנות אליו ובהתחלה לא להיות תמיד זמינה ולא ליזום שיחות
אנונימית
ואני יכולה לומר לך מנסיון אישי, שברגע שהתחלתי להיות זמינה וליזום שיחות, הכל התקדם כלכך הרבה יותר בטוב ובכיף.
אנונימית
בחיים אל תקשיבי לאנשים האלה שטת רואה שהם סתם מחפשות צומי אני ישלח לך חשבון של מישהו בטיק טוק הוא מבין בזה והוא אומר דברים חכמים הוא גם מפריח את כל השקרים שכל הילדות אומרות כדי להשיג עוקבים
שואל השאלה:
תשלח
אנונימית
^^ אתה לא יותר טוב ממנה, אתה הולך להחליף לה חרטטנית אחת לחרטטן אחר.
גם אתה צריך לא להקשיב לסרטונים של חרטטנים
אנונימית
^^ לא שלא ישלח לך את ליטרלי הרגע ביקשת שנעזור לך לצאת מזה
אם לא תרצי אמיתי להפסיק עם הסטיגמות האלה בחיים לא תצליחי ככה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אולי יש כאלה שלא מחרטטים? קיצר לשלוח הודעה
אנונימית
זה מישהו שבין בזה ובדקתי והוא גם למד טיפול זוגי
aviel abutbulj זה החשבון שלו בטיק טוק
שואל השאלה:
איך קוראים לו?
אנונימית
פשוט לא לראות אותם
ולהציב לך סטנדרטים משל עצמך
שואל השאלה:
אבל יש גם חוקים איך להתנהג
אנונימית
אל תראי אותם, תיצרי לך סטנדרטים וערכים משלך