4 תשובות
רוב הזמן זה באמת אנגלית,מתמטיקה ומגמות ולהיות עם הכיתה זה קצת יחסית כי למשל אצלנו מקצועות כמו עברית/אזרחות/היסטוריה שאנחנו כל הכיתה ביחד אנחנו לומדים כל מקצוע רק שעתיים בשבוע לעומת מתמטיקה שזה 6 שעות ואנגלית ש4 שעות
שואל השאלה:
^אבל מה יותר אנגלית ומתמטיקה או מגמות
אנונימית
^ אצלנו הכי הרבה זה מגמה (הכוונה לתקשורת,פסיכולוגיה,מדעי המחשב וכו') אנחנו לומדים 7 שעות בשבוע את זה לעומת מתמטיקה שזה 6 שעות שבוע ואז אנגלית שזה 5 שעות שבוע אצלנו.
לרוב הכיתה מתפצלת
תחשבי שמגמות, מתמטיקה ואנגלית אלו מקצועות שלומדים הכי הרבה בשבוע.
רק נגיד בשאר השיעורים לומדים עם הכיתה אבל לא באמת להרבה זמן
התחברות ל