14 תשובות
כשהיה לי חבר טוב שפרקנו אחד עם השני במשך שעתים
במציאות? אין מישהו כזה, אולי רק אמא
תאמין לי שיש קשה מאוד מאוש למצוא אותם אבל יש קצת
שואל השאלה:
זה קשוח לשמוע
לכל בן אדם יש לפחות מישהו אחד שרואה את מי שהוא ומי שמרגיש שאין לו מישהו כזה, הלוואי שימצא או שיכיר בקרוב3>
זה קשוח לשמוע
לכל בן אדם יש לפחות מישהו אחד שרואה את מי שהוא ומי שמרגיש שאין לו מישהו כזה, הלוואי שימצא או שיכיר בקרוב3>
לפני חמש שנים שהחברה הכי טובה שלי עוד הייתה בחיים לפני שהיא נפטרה
בסדיר שלי
שואל השאלה:
משתתפת בצערך הלו קיטית 3>
משתתפת בצערך הלו קיטית 3>
אני מתגעגעת לבן זוג העתידי שלי
וכשאני מדברת עם אמא שלי אני מרגישה שהיא רואה אותי
וכשאני מדברת עם אמא שלי אני מרגישה שהיא רואה אותי
שאני מדברת עם החברה המסויימת הזאת
שואל השאלה:
דיי איזה חמוד זה "מתגעגעת לבן זוג העתידי שלי"
נמסתי.
דיי איזה חמוד זה "מתגעגעת לבן זוג העתידי שלי"
נמסתי.
כנראה לפני לא מזמן כשאמא שלי שאלה אותי האם אני מרגיש בסדר, היא אמרה לי שאני מרגיש מותש/עצוב/לא משהו, פשוט דאגה בסיסית כזאת מההורה
לפני כמה חודשים שדיברתי עם מתנדבת בערן ובחיים לא היה לי שיחה ככ איכותית של מישהי שרואה אותי מבינה אותי מוצאת בי דברים טובים
כשפרקתי לחבר
אנונימית
^^ יהי רצון לפני אבינו שבשמיים שיהיו לך חברים חיים וזמינים לך לפגישות ולא רק בקו טלפון אנונימי.