התחברות
הרשמה
ללובשי נעלי קרוקס
סוג הנעל, לא בהכרח החברה קרוקס
האם עדיף לקחת מידה מעל או שלא?
אני בגדול 36 אבל יש לי רגל יחסית עבה
ותוהה אם לקחת 37
כי ב37 הרגל שלי לא תגיע לסוף הנעל, יהיה קצת רווח
אבל זה לא משפיע על הנוחות של ללבוש קרוקס? זה כמו כזה נעלי בית / סנדלים שזה סבבה?
26 ביוני 2026, 10:44
נעליים
קרוקס
מידה
תשובה אחת
הייתי לוקח 36 למה אם לא זה מציק ותמיד אפשר להרים את האחורה אם זה טיפה קטן
זה כמו נעלי בית כן
צ
צ'חצ'ח
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
ניקוי נעלי קרוקס בצבע בהיר - איך מנקים נעלי קרוקס בהירות?
אני כרגע קצת קצר בנעליים ורציתי לדעת עם הנעל שאני לובש בסדר ליציאה רגועה בנים בנות.
אני לובש קרוקס
מותר לנהוג עם נעלי קרוקס?
רק אני או שזה היה מזה מצחיק לראות דוסי\ חרדי לובש קרוקס בכיפור כי כל הנעליים שלהם מעוד אז... כן
מי בכלל לובש קרוקסים להנאתו
מה יותר מוזר- נעלי קרוקס עם גרביים או בלי גרביים?
קטילה ל"את כמו קרוקס בעולם ענק של נעלי גוצ'י"?
בתשעה באב אסור לנעול נעלי עור? לובשים קרוקס/נעלי בית?
מביך שגבר לובש נעלי ספורט כאלה שהעקב שלהם גבוה שמוסיפות אולי עוד 2 סמ בגובה?
מאיפה אםשר לקנות נעלי קרוקס?